week 6 en 7 - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu week 6 en 7 - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu

week 6 en 7

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg karin

31 Maart 2018 | Sri Lanka, Unawatuna

Sabu udaesanak......en alweer 2 weken verder nu. Door geen of bijna geen internet loop ik nu aardig achter en zoja jullie dus ook. Ik hsd mijn verskag nl al 3 x geschreven maar net als je dan op opslaan wil drukken........internet weg. Maar ondanks dat de tijd vliegt voorbij. Zondag 18 maart na mijn breakfast werd ik opgehaald door Narinda. Oeps hij was op de motor....ach heb nu al zoveel overleefd dat dit ook vast goed komt. We starten onze trip bij een turtlefarm zo leuk om te zien van ei tot turtle. Hierna een aantal km gereden naar een rustgevende lake. Ook was hier een medicalgarden maar ooit samen met Siem heb ik me in zo een zelfde garden vanalles laten aansmeren en je raad het vervolgens nooit gebruikt dus ik zei beter om dit over te slaan ha ha.Toen door gereden naar local beach. Moker druk en ik was daar de enige "blanke" dus maar niet gezwommen ik had nl. al genoeg bekijks. We vervolgden onze tocht naar een tempel die ik ooit in een boekje had gezien. He jammer deze oude tempel was niet meer open voor publiek naar Narinda vond een oude Monick bereid om ons toch rond te leiden. Hoe speciaal en hoe byzonder.....Vervolgens in Matara geluncht en ja je raad het al onder de locale bevolking dus met mijn hand rijst en curry gegeten. Hierna naar dutchfort en naar nog meerdere tempels. Super gaaf maar vooral speciaal omdat je geen toerist tegen kwam. Deze topdag werd afgesloten bij Narinda thuis met een diner met zijn vrouw en kinderen. Super gezellig en rond 22.30 uur was ik na een moker donkere tocht door jungle en mountain terug in unawatuna. Verder deze week de ochtenden gevuld met kindergarden en s middags naar de beach waar ik lunch met oostenrijks stel en een oostenrijkse vrouw. Super gezellig om zo de dag door te nemen en aanspraak te hebben. Verder verloopt de week vrij rustig en mijn angst voor big spinnen, schorpioenen en kakkerlakken begint af te nemen. Wel raad ik iedereen aan als je naar Sri komt koop hier een bus killer for insect....want ja als je wakker word van een kakkerlak op je gezicht in bed dan ben je heel blij met deze bus. Afgelopen maandag de 25e ben ik op schoolreisje geweest naar Japanse tempel waar we een rondleiding kregen. Hierna gewandels naar Jungle beach. Daar breakfast( rijst met kip) en hierna zwemmen. Wat was ik blij dat de moeders ook mee waren want ja 10 kinderen om je heen in de zee is niet echt te overzien..... zo genoeg geschreven en word weer vervolgd..... Iedereen een gezellig paasweekend toegewenst. Hier vieren ze geen pasen dus helaad geen witte chocolade eitjes dit jaar.......
Lieve groetjes Karin XXX

  • 31 Maart 2018 - 08:36

    Jose:

    Hey zus....had al eea gehoord via de app, maar super om het zo uitgebreidt te lezen! Fijn om te horen dat je nog steeds nieuwe dingen beleeft en zo ontzettend geniet...op de spinnen en kakkerlakken na dan

  • 31 Maart 2018 - 09:33

    Annet S. :

    Heb er even op moeten wachten

  • 31 Maart 2018 - 09:33

    Brenda :

    Wat ben je toch een topper dat het toch gelukt is... zonder

  • 31 Maart 2018 - 09:34

    Annet S. :

    Oeps mn bericht was nog niet af. Heb er even op moeten wachten

  • 31 Maart 2018 - 09:37

    Annet S. :

    Nog één keer dan: (zeker ook internetproblemen hier) Fijne paas! Heerlijk zo met strand en zee. Dan maar geen paaseitjes, dat overleef je vast wel. ;-)

  • 31 Maart 2018 - 10:37

    Ellen:

    ...... en geen Hallelujah!!!! Fijne Paas, geniet van de warmte en groetjes

  • 31 Maart 2018 - 19:20

    Vera:

    Weer een leuk verslag. Wat vooral blijft hangen is spinnen schorpioenen en kakkerlakken

  • 31 Maart 2018 - 20:51

    Maijke:

    Met smaak gelezen. Wat geniet jij. Hoe bijzonder . Zo met de locals Top! liefs

  • 01 April 2018 - 14:55

    Els:

    Leuk om weer te lezen “ blanke vrouw”

  • 01 April 2018 - 18:16

    Danielle:

    Hey zus,

    Leuk weer een verslag van jou om te lezen. Wat beleef je toch een mooie dingen, veel plezier nog.
    Liefs Danielle

  • 02 April 2018 - 09:03

    Janet:

    Wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Herkenbaar dat Internet probleem.....
    Ik zal wel wat witte eitjes voor je bewaren. Geniet lekker Karin!!!! Xxx

  • 02 April 2018 - 09:10

    Tineke / Piet:

    Hoi Karin.

    Wat weer een mooi verslag. Genieten elke keer weer van je prachtige verhalen.
    Ook erg spannend, zo achter op de brommer

  • 03 April 2018 - 08:22

    Tante Nelie.:

    Hey Karin ! Alweer een mooi verslag. Je geniet nog volop dus dat is goed. En je uitstap reizen zijn leuk om te lezen. De tijd dat je weg bent vliegt zo snel voorbij, temeer om steeds iets van je te horen. Geniet ervan, en tot je volgende verslag.

  • 04 April 2018 - 10:11

    Lin:

    hey kaar,

    leuk om dit weer te lezen. Ik ben wel benieuwd naar de velen foto"'s, want hier zie ik er nog geen een op.
    En wat zit je daar toch tussen lieve zorgzame gastvrije mensen. Echt bijzonder.
    Geniet daar maar van en tot gauw .

    gr .lin.

  • 07 April 2018 - 08:26

    Natasja:

    Super leuk om je verhalen te lezen Karin!!
    Wat geniet jij enorm!!
    Toch maar mooi dat jij deze stap heb durven nemen. Topper ben je!!

    Lieve groet, Natasja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

karin

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 7917

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

08 Februari 2018 - 10 Mei 2018

mijn droom

Landen bezocht: