week 9 en 10 - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu week 9 en 10 - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu

week 9 en 10

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg karin

18 April 2018 | Sri Lanka, Unawatuna

Haemoma, alweer bijna 2 weken verder en ja hier is op 14 april het nieuwe jaar begonnen. S ochtends precies 10.40 uur deed ieder huishouden een potje melk op een zelfgemaakt vuurtje. Als dat overkookte was je huis gezegend met happiness. Olie en wierook aangestoken bij boudha en om 11.50 uur start vuurwerk en daarna eten bij fam. Ik was uitgenodigd bij Kanthi. De tafel stond vol heerlijke gerechten. Tijdens eten was er money change. De vader van gezin gaf eerst zijn vrouw geld en daarna zijn kinderen. Je raad het al ook ik werd als kind beschouwd. Hoe bijzonder ook dit weer. Daarna terug naar oma, keerthi en marijke(die 12 april ook naar hier is gekomen). Bijna de hele fam. Kwam langs en oma is weer goed in de kleren gestoken. S avonds zou er wederom vuurwerk op strand zijn helaas viel dat door de regen in het water. De volgende middag om 13.00 uur een gezellige lunch met Jose( een vriendin van gerdina die hier op vakantie is). De dagen na nieuwjaar zijn ook weer snel opgevuld. Marijke is druk bezig hrt restaurant weer op te starten en ik ben relax me eigen aan vermaken op het strand. Gister nog in de bergen een diner gehad bij broer en zijn fam. van Keerthi. Oma mee in de tuk tuk. Erg gezellig ook weer. Maandag de 23 is er weer school. Dan gaan mijn laatste 4 dagen in daar. Jammer maar super leuk dat Melle dan komt de 27. We gaan rondreis maken en eindigen dan in Unawatuna waar ik dan definitief afscheid van alles en iedereen ga nemen. Gelukkig is dat nog lang niet dus ga ik nog steeds genieten van alles wat er op mijn pad komt. Lieve groetjes allemaal.XXX Karin

• 18 April 2018 - 10:31

Danielle:

Hoi,

Week 10 alweer wat vliegt de tijd. Mooi om te lezen dat je daar helemaal opgenomen bent in het gezin en de tradities. Zijn de retenbuien nu wat minder?
    Geniet nog maar van alles wat er nog komt.
    Xxx Danielle

• 18 April 2018 - 16:31

Amanda:

Wat maak je veel moois mee Kaar!!! En wat gaat het toch snel allemaal! Maar nog veel mooie dingen in het vooruitzicht! Geniet ervan!!

• 18 April 2018 - 18:34

INGE:

Hallo zangmaatje,

Leuk om al je verhalen te lezen. Je hebt het vreselijk naar je zin en dat is je gegund. Het is zo leuk om tussen al die mensen te leven van een andere cultuur, dat zie je niet als je in een hotel zit. Geniet nog even lekker door.

Groetjes,

Inge

• 18 April 2018 - 19:40

Linda:

hey kaar,

top verslag weer. zoo bijzonder dat jij 2x per jaar een nieuwjaar meemaakt.
    De polder begint een beetje te kleuren nu. Vandaag een zonnige dag.
    ff bijkleuren, maar jou halen we niet meer in.

tot gauw.
    x lin

• 19 April 2018 - 20:18

Els:

Jij droomt niet meer jij maakt het gewoon ECHT allemaal mee, GEWELDIG.

• 19 April 2018 - 22:17

Tante Nelie :

Hoi Karin wat vliegt de tijd toch snel om. Mooie verslagen van hoe het leven daar draaid. En dat volgende week Melle komt is ook leuk. Geniet er nog van de laatste weken. Groetjes !!!!!!