tweede dag sri lanka - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu tweede dag sri lanka - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu

tweede dag sri lanka

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin

10 Februari 2018 | Sri Lanka, Unawatuna

Goede morgen allemaal, wil iedereen laten weten dat ik een goede vlucht naar Sri Lanka heb gehad. Werd opgehaald van vliegveld door Keerthi(Marijke haar man) en samen met Willemijn ja je maakt hier snel vrienden werden we naar Unawatuna gereden. Daar aangekomen kreeg ik het wel effe benauwd.....wat een cultuur shock.....Maar de warmte van 31 graden en mijn onderkomen en ontvangst maakte een hoop goed.Ik heb gister hele dag op strand gelegen en veel geslapen. Vannacht ook heerlijk geslapen en wat is er mooier wakker worden met de zon en vogels die fluiten. Kortom ik ga genieten van alles wat er op mijn pad komt.☺☺☺

  • 10 Februari 2018 - 09:27

    Brenda :

    Wauw Karin wat is dit fijn om te lezen....!
    Veilige vlucht en 31 gr ..... het is hier heel koud....
    Hele dag op het strand gelegen....pffff zalig....
    Kun je ook foto’s erop zetten...!? ( of vraag ik nou iets raars...??)
    We appen en houden contact.... super leuk dit op waarbenjij....!
    Genieten he....

  • 10 Februari 2018 - 12:11

    Lin:

    hey Kaar,

    Dit werkt top.!!! Leuk om ff wat te horen. en dus goede vlucht gehad.

    Hoezo cultuurschok? zoveel armoede?

    Hier vandaag rustig weer. zitten schaatsen te kijken.
    Morgen ff naar zap.
    Jij nog lekker genieten aan het strand.
    Begin je maandag in het restaurant?


    xxx gr.lin


  • 10 Februari 2018 - 13:46

    Lieneke:

    Hey Karin!
    Daar ben je dan! Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen en dat je heerlijk weer hebt. Ontspan, geniet en kijk uit naar je volgende bericht. Xxx

  • 10 Februari 2018 - 14:37

    Vera De Waard:

    In ieder geval goed aangekomen. Dat het ff wennen is dat snap ik wel. Ben benieuwd naar het vervolg van je verhaal.

  • 10 Februari 2018 - 16:18

    Nanda:

    Hey Karin! Fijn iets te horen. Heerlijk dat warme weer....geniet ervan..

  • 10 Februari 2018 - 16:35

    Pap En Mam :

    Fijn wat te horen leuk zo. Om het zo te krijgen,.nu ga genieten hier alles rustig
    Zitten schaatsen bekijken gr dikke kus

  • 10 Februari 2018 - 21:55

    Marijke:

    Wat fijn je bericht te lezen. Dank voor het compliment. Voel je beschermd en thuis.Cultuurshock snap ik. Nu je met de lokalen leeft ervaar je het echte leven daar.
    Je bent niet onbekend met het land toch? Het jasje toerist zal wel van je afvallen in drie maanden. Ik heb mijn moment als leerzaam ervaren. Met een veilig thuis. Aandacht voor elkaar. Je natje en je droogje. Gelukkig tevreden kunnen zijn. Ga genieten. Een cultuurverschil is ook de mensen zijn bescheiden.willen je niet belasten . Het is jouw leven en dagindeling. Zijn wel behulpzaam. Stel je vragen. Vertel wat je vertellen wilt. ze zijn trots je op weg te helpen je doel te bereiken.- te ondersteunen. Geniet! Ik smul van je verhalen. Als ik je naar europees inzicht kan helpen. Je weet t schroom niet. Zeg t. Lieve groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

karin

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 7955

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

08 Februari 2018 - 10 Mei 2018

mijn droom

Landen bezocht: