week 11 en 12 en 12,5. - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu week 11 en 12 en 12,5. - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu

week 11 en 12 en 12,5.

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin

05 Mei 2018 | Sri Lanka, Unawatuna

De tijd gaat zo snel.... mijn laatste schooldag was met lach maar ook met een traan. Beladen met dikke kussen en lovende woorden van alle kindertjes en juf en met kados voor iedereen van mij heb ik gedag gezegd. Moeilijk maar 3 mnd is ook niet niks. Gelukkig heb ik het vooruitzicht dat Melle in aantocht is. Dus koffer in opslag gezet en met rugzak naar Negombo met de trein vertrokken. Daar heerlijk een dag alleen geweest alles vanuit mijn dagboek terug gelezen en ja heb veel meegemaakt leuke en minder leuke belevenissen. Op 28 April in de vroege ochtend Melle opgehaald van vliegveld. Super leuk elkaar te zien. Heerlijk dag bij zwembad gelegen en samen wandeling gemaakt naar de vismarkt. Volgende dag vroeg vertrokken met de trein naar Kandy. Daar met tuk tuk de stand verkend en afgesloten met bezoek aan tempel off the tooth. Vervolgens de volgende dag de reis voortgezet naar Ella( de bedoeling was Nuara Eliya maar dat station vergaten we uit te stappen zagen we later op de kaart). In Ella 2 nachten verbleven. Adams Peak beklommen en Nine Brigde bezocht. Eerst vanaf de berg bekeken en later over spoor gelopen weer terug naar Ella.( in nederland zou je een boete krijgen maar hier is het normaal om over spoor te lopen ). Vervolgens op onze reis waterval gezien.In boomhut geslapen. En een van de hoogte punten het nationaal park Yala waar we vele wilde dieren hebben mogen spotten. Melle heeft nog in zee met schildpadden gezwommen. Hoe gaaf. Nu zijn we terug waar ik mijn avontuur of nee eigenlijk mijn droom gestart ben. Xxx Karin en Melle

  • 05 Mei 2018 - 08:09

    Nanda :

    Hey Karin, Wat gaat de tijd snel zeg, inderdaad ....Ik heb genoten van je verhalen! Wat een bijzonder mooie ervaring...Geniet nog verder!! Groetjes van Nanda

  • 05 Mei 2018 - 08:10

    Gudi:

    Wat leuk om mee te lezen met jouw belevenissen op plekken in Sri Lanka die ik komende zomer met de kinderen ga bezoeken.

  • 05 Mei 2018 - 08:38

    Carla:

    Wauw... blijft leuk je verhaal te lezen.
    Geniet er nog even van, samen met Melle.
    Liefs van ons

  • 05 Mei 2018 - 08:46

    Marieke:

    Wat een ervaring. In drie maanden kun je zoveel beleven! Super om dit samen met je zoon af te sluiten. Geniet er van samen, maar dat doen jullie al. Groetjes uit de zonnige en bloeiende polder.

  • 05 Mei 2018 - 08:59

    Amanda:

    Genoten van je verhalen! Prachtige herinneringen gemaakt Kaar! Xxx

  • 05 Mei 2018 - 15:36

    Samne:

    Wauw wat een avontuur Karin!!
    Super dat je dit hebt gedaan en leuk dat we door jouw geschreven verhalen een kijkje kregen in jouw leven daar! Tot gauw op koor!

  • 06 Mei 2018 - 10:56

    Els Pennings:

    Wat super leuk om dit met Melle te doen en nu komt het eind al weer in zicht, geniet er nog van

  • 06 Mei 2018 - 13:16

    Monique:

    Supermooi karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

karin

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 7950

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

08 Februari 2018 - 10 Mei 2018

mijn droom

Landen bezocht: