25februari 2018 - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu 25februari 2018 - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu

25februari 2018

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin

25 Februari 2018 | Sri Lanka, Unawatuna

Times fly when you having fun. Hoe snel zijn er alweer 2 weken voorbij. Raak hoe langer hoe meer een local hier. De toeristenprijzen zijn voorbij. Op de kleuterschool draai ik gewoon al een hele les ☺Ook ben ik met "oma" naar de dokter geweest met de tuc tuc. Over hygiene gesproken....en dan de bus. Je wacht langs de kant van de weg en de bus "stopt" snel moet je erin jumpen. Voller dan vol kan altijd. De busschaufeur rijd als een gek dwars langs alles heen en dan plots weer op zijn rem...gebroken was ik na een half uur. Maar oke weer een ervaring rijker.Afgelopen zaterdag heb ik een tocht door de jungle gemaakt samen met dinara en haar moeder. Ik ben op plekken geweest waar geen toerist komt zo zo gaaf. De tocht eindigde op jungle beach. Daar effe gezwommen en daarna over rotsen en andere kant jungle terug. Gaaf . Vandaag (zondag) regent het sinds rijden hier dus lekker relax dagje met lezen en schrijven. Ik word zo opgehaald om bij dinara en haar ouders te gaan eten. Zij wonen in de jungle dus ben heel benieuwd. Word vervolgd. Xxx karin

• 25 Februari 2018 - 12:57

Petra:

Jeetje Karin,
    Wat een geweldige en mooie momenten heb je al meegemaakt.
    Super !!!!

• 25 Februari 2018 - 13:13

Brenda :

Wauw wat super weer kaar.....
    Je foto’s op Facebook ook echt super
    Veel plezier vandaag in de Jungle..... kijk uit voor enge beestjes

• 25 Februari 2018 - 13:38

Monique:

Wauwwww karin wat een beleving .jij bent daar een heel eind van hier en je doet het toch maar ff.
    Respect

• 25 Februari 2018 - 14:54

Marijke:

Ik zie je helemaal gaan. Je vermaakt je gelukkig best.
    O zo fijn te volgen.

• 25 Februari 2018 - 19:07

Marieke:

Hi Karin, Wat fijn dat je je draai al zo snel hebt gevonden. Heerlijk om je welkom te voelen bij de lokale bevolking. Hier prachtig, zonnig, koud winterweer. Alles in gereedheid brengen voor de Lentetuin, kunnen onze locals weer mooi van gaan genieten komende week ;) Veel plezier daar en groetjes uit de Polder.

• 26 Februari 2018 - 08:23

Vera:

Mooie ervaringen weer dus. En het is dus echt zo dat de prijzen voor de lokale bevolking anders is. Bizar

• 26 Februari 2018 - 20:25

Janet:

Wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!!!

• 27 Februari 2018 - 08:25

Tineke / Piet:

Wat een prachtige belevenis en zo herkenbaar ,dat harde rijden in die landen.
    Wat fijn dat je ook foto's laat zien, reizen we echt met je mee.
    Heerlijk dat je het zo naar de zin hebt.
    Liefs en groetjes PiTi .

• 27 Februari 2018 - 23:21

Carla:

Hee Kaat, leuk om te lezen... en je zo te volgen.
    Gaaf al die belevenissen.
    Geniet van alles wat op je 'pad' komt... mooi.
    Dikke kus,groetjes uit Veldhoven xx

• 28 Februari 2018 - 18:53

Anita Vollering :

Lekker aan het genieten zo te horen!
    Super, en ik hoop dat je er nog heel lang volop mee doorgaat!
    Lieve groetjes, Anita.