1 week verder - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu 1 week verder - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van karin kerkhof - WaarBenJij.nu

1 week verder

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg karin

14 Februari 2018 | Sri Lanka, Unawatuna

Subha saendaevak(goedenavond).Eigenlijk weet ik niet waar ik beginnen moet. Ik zou elke dag wel kunnen schrijven. Ik maak hier zoveel mee. Ik wil eigenlijk starten met hoe je met weinig zoveel kan bereiken....een glimlach is hier al voldoende om een doel te bereiken. Meer heb je eigenlijk niet nodig. Je kan wel zeggen dat ik aardig geland ben. Toch ja ik ben een doener...ik kan en wil niet de hele dag op strand liggen als toerist. De eerste dagen dus duidelijkheid gemaakt dat ik bijv mijn thee zelf kan maken en dat gerust kan helpen om het huis schoon te houden. Moet zeggen nu na bijna een week lukt dit aardig. De "mama" van de familie trommelt ook niet de hele fam. meer op als ik aan kom lopen. We beginnen zelfs met hand en voetwerk elkaar te begrijpen. Deze lieve fam heeft ook een hele grote aanloop van andere fam leden. Elk uur is er een ander zo ook gister allemaal kleine kinderen mee. Engels is moeilijk voor ze maar keerthi hielp mij met praten met ze. Ik werd uitgenodigd om op kleuterschool te komen kijken dus vandaag daarheen gegaan en oh zo schattig al die 10 kindertjes zeiden....hello karin( en het meisje van fam pakte mijn hand zo van ik ken haar al) hoe leuk en hoe blij word je hiervan. Gevolg vanaf morgen mag ik komen " werken". Ik start 8.00 uur tot 12.00 uur super gaaf en ja hoe mijn dagen er verder uit gaan zien.... voorlopig in de middag naar strand en s avond relax klusjes doen en lekker eten. Nu weet iedereen dat ik me dus prima red "alleen". Groetjes uit het warme(31 graden constant) Sri Lanka xxx karin.

  • 14 Februari 2018 - 15:34

    Brenda :

    Wauw Karin wat mooi om te lezen .....: en wat een rijkdom dat je dit mee kan en mag meemaken.....
    Lief dat de mensen je dankbaar zijn.....
    Geweldig dat een glimlach zoveel voor elkaar kan krijgen....
    genietbgeniet en geniet....! Het is hier bibberkoud.....
    Om maar in jou woorden te blijven ... spetterzat ben ik van dit koude weer....!!!
    Liefs Brenda

  • 14 Februari 2018 - 16:02

    Doke:

    Dat klinkt goed Karin, wat een bijzondere en mooie dingen ga je daar meemaken. Geniet ervan! Wij volgen je hoor! Groetjes Doke en kids

  • 14 Februari 2018 - 16:15

    Henriëtte :

    Wat mooi om te lezen dat het je goed gaat daar en dat je met handen en voeten duidelijk kunt maken wat je wilt....of niet wilt.
    Wat goed dat je aan de slag kunt en dat op een kleuterschool.
    Blijf lachen dan komt het helemaal goed

  • 14 Februari 2018 - 16:31

    Gea:

    Klinkt goed Karin! En mooi dat je je plekje met handen en voetentaal weet te vinden.. geniet van al je belevenissen en je nieuwe baan op school morgen!
    Liefs Gea

  • 14 Februari 2018 - 17:16

    Amanda:

    Klinkt allemaal zo bijzonder Karin!! Wauww...zo bijzonder dat je dit allemaal kan doen! Wat zal het overweldigend zijn...Liefs, Amanda

  • 14 Februari 2018 - 18:40

    Liana:

    Daar is ie!! Je eerste blog, ga je straks nog vloggen;)
    Erg leuk om je zo te kunnen volgen, ik zie het ook al helemaal voor me hoe je aan het communiceren bent haha.

    Geniet van dat heerlijke warme weer en wordt vooral lekker bruin.
    Liefs

  • 14 Februari 2018 - 18:52

    Danielle:

    Mooi stukje geschreven zus! Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag, leuk hoor om jouw belevingen daar zo te kunnen volgen.
    Liefs Danielle

  • 14 Februari 2018 - 18:56

    Karin Baars:

    Wat mooi om te lezen dat je met iets simpels al zoveel blijdschap kunt brengen. Ik blijf je volgen hoor!

  • 14 Februari 2018 - 19:07

    Karin:

    Leuk om te lezen Karin!

  • 14 Februari 2018 - 19:31

    Thera:

    Hé Karin, goed om te horen dat je morgen kan beginnen op school. Heel veel succes! Kijk uit naar je volgende verhalen!

  • 14 Februari 2018 - 19:56

    Désirée :

    Die Ka, wat zijn we in de weer! Je doet het goed! Je dromen werkelijkheid maken, ligt vast aan onze leeftijd.
    Ga maar lekker door met glimlachen, daar wordt iedereen gelukkig van. Xxx Dees

  • 14 Februari 2018 - 21:41

    Natadja:

    Mooi Karin, super om te lezen dat je je draai aardig hebt gevonden, t naar je zin hebt en geniet!! Kijk nu al weer uit naar je volgende verslag!!

  • 14 Februari 2018 - 22:25

    Els:

    Succes met knutselen morgen op de kleuterschool, leuk joh

  • 14 Februari 2018 - 22:52

    Marijke:

    O meid wat gaaf!! Heerlijk crea zijn. Engels aanleren..De dame die er schoonmaakt is ook een vriendin van de familie
    Dammica .
    Ik hou ervan. Lekker actief en initiatief nemen . Structuur in je dag. Doen wat je wilt doen.kan niet wachten op je eerste verslag van deze ervaring. Liefs Marijke

  • 15 Februari 2018 - 07:08

    Vera:

    Supertof om te lezen. En inderdaad leuk om ook wat te kunnen doen. Geniet ervan.

  • 15 Februari 2018 - 09:29

    Annet:

    Jahoor, doet ze toch maar even die Karin! Heel erg leuk, je verhalen. Wij genieten mee.
    Gr. Annet S.

  • 15 Februari 2018 - 22:19

    As:

    Hé Kaar fijn om te horen dat je t naar je zin hebt en dat je lieve mensen om je heen hebt. . Wat n indrukken zal je op doen. Heel veel plezier. Groetjes en liefs van ons.

  • 18 Februari 2018 - 09:24

    Gea:

    Wat bijzonder Karin en wat prachtig dat je dit doet, een glimach kan je hart al verwarmen

  • 18 Februari 2018 - 13:53

    Esther:

    Wat ontzettend gaaf om te lezen Karin , wat zul je daar een voldoening krijgen joh !!! Geniet er met bolle teugen van skat xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

karin

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 7948

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

08 Februari 2018 - 10 Mei 2018

mijn droom

Landen bezocht: